poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Lato kolorów / Summer of colors

Lato nie odpuszcza. I dobrze :) Chociaż dla migrenowca takiego jak ja nie są to najlepsze warunki klimatyczne. Ale lato w końcu po to jest, żeby nas ogrzewać :)
Szydełko jest u mnie ostatnio monotematyczne - ciągle paski :)

In the Happy Forms workshop reign colored stripes :) Are you bored with them? ;]




Już niedługo będziecie mogli zobaczyć, jakie formy przybrały paski :) Oprócz tego co już jest gotowe, albo prawie gotowe po głowie chodzi mi jeszcze jeden pomysł, ale nie wiem czy zdążę go zrealizować.

Soon you will be able to see what kind of happy forms I have make with my happy stripes ;]



Ale pomiędzy wesołymi paskami jest tez miejsce na wesołe kwadraciki wykonywane na specjalne zamówienie :) I bardzo chciałabym przeprosić osobę, dla której one się tworzą (jak je tylko zobaczy na pewno będzie wiedziała, że to o nią chodzi ;)) za lekką obsuwę czasową.

Next to the strips also I make happy squares :) What will rise of them  I will show you in the near future.
 

 
 
Życzę Wam miłego tygodnia :)
 
Have a happy week:)
 
 
 

12 komentarzy:

  1. Same cudowności!! Piękne są Twoje robótki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale kolorowo, super, a to połączenie żółtego, niebieskiego i czerwonego w kwadracikach jest świetne:-), może będzie z tego jakiś kocyk albo podusia:-) Pozdrawiam bardzo gorąco:-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też strasznie ostatnio przypadło do gustu połączenie tych kolorków :) A nie jest tajemnicą, że z kwadracików będą poduszki :)

      Buziaki!

      Usuń
  3. Oj jak pięknie kolorowo jest u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, klimat iście wakacyjny :-) Czekam na szersze paskowe kadry :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo kadry troszkę się poszerzą :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. cudne kolory - do takich zdążyłaś już nas przyzwyczaić - ciekawa jestem owych form :) a co do pogody, to mogę podać Ci rękę, bo także cierpię na migreny i wiem, o czym piszesz - masakra (czasem mam już dość)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż moja Droga - pozostaje nam oswoić się z ta przypadłością i wierzyć, że dotyka ona osoby o wyjątkowej wrażliwości ;)

      Dziękuję za odwiedziny!
      Buziaki!

      Usuń
  6. Wszystkie kolory są cudne ale najbardziej podoba mi się ten miętowy :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I paski, i kwadraty ślicznie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń