czwartek, 28 sierpnia 2014

Koronki / Lace

 To, że uwielbiam kolory w ilości przekraczającej normę już na pewno wiecie :) Ale może nie każdy wie, że jestem także ogromną wielbicielką romantycznych  koronek :)

You all know that I love colors.  But apart from that I also love the romantic lace.



Te szydełkowe najczęściej wygrzebuję w ciuchlandach albo na pchlich targach.

Crochet lace I usually buy in a second hands and at flea markets.


Ale bywa też tak, że sama sięgam po cienkie nitki i szydełko :)

But often I grab too for thin  threads and thinner crochet:)




W Happy Forms oprócz włóczkowych kolorowości powstają także koronkowe cuda: obrusy, serwetki i serwety, bieżniki, zazdrostki - każde według indywidualnego zamówienia lub pomysłu. Jeżeli szukacie takich romantycznych i stylowych unikatów - piszcie!

In Happy Forms you can also found crochet lace: tablecloths, napkins, table runners, curtains - each according to individual orders or idea. If you are looking for such romantic and stylish uniques - write!

orders@happy-forms.com


Pozdrawiam Was słonecznie!

Sunny kisses for you!

4 komentarze:

  1. Ja też bardzo lubię takie "babcine" serwetki :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio podobają mi się poduszki z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do LBA :333
    Więcej info u mnie na blogu:
    http://rejossgraphics.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html
    Dobrze wykonana robota :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tak sobie myślę, że każda szydełkomaniaczka uwielbia koronki. Nie wszystkie się tylko do tego przyznają :)

    OdpowiedzUsuń